بیمه سازوکاری است که طبق آن بیمه گر متعهد می شود که خسارات احتمالی بیمه گذار را با توجه به شرط وقوع یک حادثه در یک بازه زمانی مشخص جبران یا خدمات مشخصی را به وی ارائه دهد. به طور کلی ما دارای بیمه های پایه مانند تامین اجتماعی، خدمات درمانی و بیمه های تکمیلی از جمله بیمه تکمیلی تجارت نو، کارآفرین، کوثر، سرمد و … هستیم که هر کدام با توجه به تعهداتی که مشخص کرده اند جهت پایین آوردن هزینه درمانی به شما خدمات می دهند. بر همین اساس گالری عینک چشم شهر با شعبه مرکز در شهر شیراز با اغلب شرکت های بیمه قرارداد داشته و امکان خرید عینک های طبی، لنز و عینک های آفتابی ( البته در صورتی که جز تعهدات بیمه باشد) تحت پوشش بیمه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ما در گالری عینک چشم شهر علاوه بر فروش عینک و لنز، خدمات بینایی سنجی را هم برای شما فراهم کرده ایم. در ادامه قصد داریم بیمه های طرف قرارداد با گالری عینک چشم شهر را معرفی کنیم.

بیمه های طرف قرارداد با چشم شهر

بیمه های طرف قرارداد با گالری عینک چشم شهر:

  • بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح
  • بیمه کوثر
  • بیمه آسیا
  • بیمه دانا
  • بیمه البرز
  • بیمه پاسارگاد
  • بیمه سامان
  • بیمه تجارت نو
  • بیمه سرمد
  • بیمه میهن
  • بیمه آرمان
  • بیمه ملت
  • بیمه کارآفرین
  • بیمه ما

چنانچه مشتریان ما طرف قراداد هر کدام از بیمه های بالا باشند، همگام خرید عینک طبی، طبی-آفتابی و لنز می توانند از مزایای بیمه خود استفاده کنند. البته باید توجه داشته باشید که برای استفاده از خدمات مربوط به بیمه ی خود باید علاوه بر نسخه پزشک، کاارت ملی خود را همراه داشته باشند تا با ثبت کد ملی شما در سامانه شرکت بیمه ، هزینه های پوششی بیمه در همان لحظه شامل شما شود.

امروزه هزینه ی خرید عینک طبی، طبی-آفتابی و لنز بالا بوده و استفاده از بیمه های پایه و تکمیلی می تواند کمک قابل توجهی را به شما برای خرید عینک بکند.

بیمه کوثر

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه کوثر

بیمه ملت

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه ملت

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه سامان

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه سامان

بیمه خدمات نیروهای مسلح

عینک سازی طرف قرارداد با نیروهای مسلح

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه آرمان

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه آرمان

بیمه البرز

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه البرز

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه معلم

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه معلم

بیمه ما

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه ما

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد

بیمه رازی

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه رازی

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه سرمد

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه سرمد

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه کارآفرین

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه کارآفرین

بهترین راه برای بهره‌مندی بهینه از بیمه عینک، دریافت اطلاعات جامع درباره نوع قرارداد بیمه شما با شرکت بیمه است. شرکت‌های بیمه خدمات متنوعی در زمینه‌های خرید عینک طبی، عینک آفتابی با لنز طبی یا حتی لنز‌های تماسی ارائه می‌دهند. هرچه قرارداد با شرکت بیمه بهتر و جامع‌تر باشد، پرداخت ماهانه بیمه نیز افزایشی خواهد بود. برای درک بهتر از نحوه محاسبه پرداخت ماهانه بیمه، توصیه می‌شود که ابتدا با مسئولین شرکت بیمه خود در ارتباط باشید و اطلاعات دقیقی درباره قرارداد بیمه خود کسب کنید.

عینک فروشی طرف قرارداد با بیمه تکمیلی در شیراز

به جرات می توانیم اعلام کنیم که وب‌سایت shahroptic.com به عنوان وب سایتی معتبر و ایده‌آل برای مشاوره خرید عینک طبی و آفتابی برای زنان، مردان و کودکان شناخته شده است. این وب‌سایت با ارائه آخرین مدل‌ها و انواع برندها، امکان مطالعه و انتخاب بهترین عینک‌ها با توجه به شکل صورت، رنگ پوست، مو و سایر عوامل، به شما تجربه خریدی راحت و لذت‌بخش ارائه می‌دهد.
در وب سایت گالری عینک چشم شهر مقالات متعددی برای تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی و همچنین انتخاب فریم با توجه به صورت منتشر شده است که شما می توانید با مطالعه این مقالات خیلی راحت و بدون اتلاف وقت فریم و عینک خود را انتخاب کنید بدون آنکه نیازی به حضور فیریکی شما در فروشگاه باشد.
همچنین اگر تمایل به خرید حضوری دارید، شما می توانید به گالری عینک چشم شهر واقع در شیراز خیابان زرگری حد فاصل کوچه 15 و کوچه 17 مراجعه بفرمایید. حضور شما در گالری عینک چشم شهر این امکان را به شما می دهید تا با تنوع عینک های در مکانی فیزکی بهره مند شوید و و با تست و انتخاب عینک از بین گزینه های متعدد بهترین تصمیم را بگیرید.

خرید عینک آفتابی با پوشش بیمه پایه و بیمه تکمیلی!

به طور کلی در حوزه درمان، شرکت های بیمه آنچه را که مربوط به درمان باشد را تحت پوشش قرار می دهند و این بدان معناست که برای خرید لنز و عینکی که جنبه زیبایی (عینک های آفتابی) را داشته باشد امکان استفاده از بیمه فراهم نیست. البته در موارد عینک های آفتابی – طبی ( عینک هایی با خاصیت طبی و رنگ آفتابی ) با تجویز پزشک می توان عینک خود را به لحاظ درمانی، تحت پوشش بیمه حساب کنید و مبلغی را به عنوان هزینه های جبرانی دریافت کنید.

خدمات فروش گالری عینک چشم شهر:

• فروش جدید ترین عینک های سال از برند های اورجینال دنیا
• خدمات اُپتومتری و تست بینایی سنجی
• تنوع در طرح و رنگ فریم عینک های طبی و آفتابی
• همکاری با شرکت های بزرگ و اغلب بیمه های پایه و تکمیلی
• ایجاد فضای آرام و دلنشین برای انتخاب بهترین عینک

برای خرید عینک با بیمه به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید عینک های طبی، آفتابی-طبی و لنز های طبی می توانید به هر یک از فروشگاه های طرف قراداد با عینک مراجعه کنید. البته باید به این ونکته توجه داشت که هنگام خرید همراه داشتن نسخه پزشک و کارت ملی برای درج مشخصات شما در سامانه بیمه ضروری است. در این صورت هزینه بیمه به صورت آنی در سامانه بیمه محاسبه می شود و قیمت نهایی کسر می گردد، در نهایت شما حداقل هزینه را پرداخت می کنید.البته اگر از مراکز غیر طرف قرارداد عینک خود را خریداری کنید باید تمام هزینه را به پرداخت کنید و بعد با مراجعه به مراکز بیمه فاکتورخرید خود را ارائه دهید تا هزینه های جبرانی محاسبه شود و در صورت تاییدیه به حساب شما واریز شود که این کار وقت بیشتری را از شما خواهد گرفت.
گالری عینک چشم شهر شیراز یکی از مجهزترین و به روز ترین مراکز فروش عینک در شهر شیراز می باشد که با اغلب شرکت های بیمه همکاری داشته و امکان خرید راحت و با کیفیت را به خوبی برای شما فراهم آورده است.

مدارک لازم جهت گرفتن هزینه عینک از بیمه تکمیلی
فاکتور خرید، نسخه پزشک با تاریخ روز و کارت ملی از جمله مدارکی است که برای دریافت هزینه از بیمه لازم می باشد.

پوشش بیمه تکمیلی برای خرید عینک و لنز طبی
اغلب بیمه های شرایط مشابهی جهت پوشش هزینه های خرید عینک و لنز ارائه می دهند اما گاهی استثناء نیز وجود دارد. به طور کلی شرکت های بیمه در زمینه درمانی و خرید عینک خدمات از قبیل:
– خرید عینک طبی
– خرید لنز طبی
– خرید عینک آفتابی با لنز طبی
– ویزیت اُپتومتریست
را برای بیمه شده های خود فراهم می کنند. بهتر است قبل از خرید اطلاعات مربوط به تعهدات شرکت بیمه خودتان را بررسی کنید تا با توجه به میزان پوشش بیمه ، انتخاب بهتری را انجام دهید. البته باید به این نکته توجه کرد که شرکت های بیمه، هزینه ای را به عنوان هزینه فرانشیز مشخص می کند که بر اساس آن، میزان پرداختی بیمه کمتر می شود.

فرانشیز بیمه چیست؟
فرانشیز بیمه به مبلغ و درصدی از خسارت گویند که شرکت بیمه آن را پرداخت نمی کند و پرداخت آن به عهده فرد بیمه گذار است.

جمع بندی:
گالری عینک چشم شهر به عنوان یک عینک فروشی طرف قرارداد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی، امکان خرید انواع عینک های طبی، طبی – آفتابی و لنز های طبی را برای شما شهروندان شیرازی فراهم آورده است. گستردگی و تنوع زیاد فریم ها، به علاوه فروش عینک های اورجینال و با کیفیت، جذابیت بالایی را برای خرید عینک از این مرکز ایجاد کرده است. قبل از خرید قوانین مروبط به استفاده از بیمه خودتان و هزینه های مربوط به فرانشیز و نوع قرارداد بیمه خود را بررسی نمایید تا بتوانید خرید هوشمندانه و صحیح داشته باشید.